U heeft nog niks in uw winkelwagen.
- Home
-
Volkswagen
- Amarok
- Arteon
- Beetle
- Caddy
- Crafter
- Eos
- Golf
- Jetta
- Lupo
- Passat
- ID 3
- ID 4
- Phaeton
- Polo
- Scirocco
- Sharan
- Tiguan
- Touareg
- Touran
-
Transporter / Multivan
- T-Cross
- T-Roc
- Up!
- Meer voor Volkswagen
-
Audi
- Audi A1
- Audi A2
- Audi A3
- Audi A4
- Audi A5
- Audi A6
- Audi A7
- Audi A8 - 4H
- Audi Q2
- Audi Q3
- Audi Q5
- Audi Q7
- Audi Q8
- Audi TT
- Audi R8
- Audi E-Tron
- Meer voor Audi
-
Skoda
-
Seat
-
Andere merken
- BMW
- Citroen
- Fiat
- Ford
-
Lamborghini
- Mercedes-Benz
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Porsche
- Renault
- Volvo
- Toyota
- Kia
- SALE
RCD660 - Wanneer u met Apple CarPlay of Android Auto verbindingsproblemen ervaart
15-05-2019 12:06
Stappenplan wanneer u moeite heeft met een slechte verbinding of werking van de RCD660 in combinatie met uw telefoon en Apple Carplay of Android Auto. Heeft u een iPhone of Android? Wanneer u een iPhone heeft leest u dan door, heeft u een Android (HTC, Samsung, Huawai etc) begin dat te lezen bij het kopje 'Android'.
iPhone RCD660 verbindingsproblemen
Verwijder de CarPlay koppeling(en) in de iPhone
Zorg ervoor dat de iPhone is voorzien van de laatste softwareupdate.
Zet de iPhone helemaal uit, dus uitschakelen.
Laat dit zo voor een paar minuten.
Start de iPhone weer op.
Verbindt de iPhone rechtstreeks met een onbeschadigde, liefst originele kabel van Apple.
Maak opnieuw verbinding via CarPlay als het toestel daarom vraagt.
Volg de stappen op het scherm van het toestel en de iPhone.
Zorg ervoor dat de oplader-ingang van de iPhone schoon is, zo niet maak deze dan schoon.
Probeer ook eens een andere iPhone of deze hetzelfde probleem geeft.
Android RCD660 verbindingsproblemen
Verwijder de app Android Auto.
Zet de telefoon helemaal uit en laat dit zo voor een paar minuten.
Download de laatste update van de app Android Auto van ‘apkmirror.com’.
Installeer deze.
Zorg ervoor dat de telefoon rechtstreeks wordt aangesloten met een originele, niet-beschadigde kabel met de USB van het toestel.
Zorg ervoor dat de oplader-ingang van de telefoon schoon is en niet vol met stof zit bijvoorbeeld.
Probeer ook eens een ander Android toestel of deze hetzelfde probleem geeft.
Mocht bovenstaande geen effect hebben neem dan weer contact met ons op.
Autopar Team
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
klik hier om in te loggen