1. U heeft iets besteld bij Autopar - Dank voor uw order. Heeft u iets bij ons besteld en wilt u graag meer weten over de verzending of montage hiervan? Dan bent u op de app op het goede adres. Vermeldt uw bestelnummer ten alle tijde wanneer u het gesprek opent en stel uw vraag kort en bondig. Dit verzekerd een snelle(re) afhandeling.

2. Onderdelen bij een ander bedrijf of marktplaats gekocht en wilt u graag door ons laten inbouwen - Wilt u graag iets weten over een van onze producten? Dat kan, maar helaas ondersteunen wij geen vragen over product die niet bij ons vandaan komen. Heeft u iets via Marktplaats gekocht of via een vriend(in) overgenomen? Dat is prima, maar ook uw eigen risico, wij hebben helaas geen extra informatie voor u betreft dit product of over de installatiewijze of iets dergelijks. Mocht uw vraag door ons niet beantwoord worden, kan het zijn dat uw vraag onder deze categorie valt. Wij monteren / installeren dus ook geen producten die niet bij ons vandaan komen.

3. Taalgebruik - Bij enige vorm van grof- of onwenselijk taalgebruik blokkeren wij u direct, klant of geen klant, wij stellen onze medewerkers niet bloot aan negatieve verwensingen. Ongeduld, uitroeptekens, straattaal en complete zinnen in extreme afkortingen is vaak door ons niet te begrijpen en kunnen wij ook niet beantwoorden.

4. Geduld - Het kan voorkomen dat u een vraag stelt via Whatsapp binnen kantooruren en hier binnen een aantal uren of zelfs een dag geen reactie krijgt. Dit kan gebeuren, maar betekent niet dat wij niet druk bezig zijn met andere vragen of juist uw vraag aan het uitzoeken zijn. Niet op alle vragen is namelijk een pasklaar antwoord en kost dan meer tijd. Heeft u hier op voorhand geen begrip voor? Dan vragen wij u geen bestelling bij ons te doen en geen vraag te stellen. U zult helaas even moeten wachten op uw beurt. Wilt u uw ongeduld graag ventileren op Whatsapp? Lees dan punt 3.

5. Type auto - Heeft u een Nederlandse, niet geimporteerde auto? Dan kunnen wij u verder helpen met alleen het kenteken. Is de auto geimporteerd dan hebben wij het chassisnr / VIN nummer nodig. Dit is een vrij lang nummer dat meestal begint met WVWZZZ of iets in die trant. Deze kan je terugvinden op het kentekenpasje of linksonder het voorruit. Met deze informatie kunnen wij opzoeken in de Volkswagen database waar u auto vanuit de fabriek mee is uitgeleverd en u derhalve van meer informatie voorzien betreft uitbreidingen / montages etc.